+386 (0)2 828 00 54    |    podpora@iucitelj.si

1. Programska oprema

1. Kako lahko osnovno različico programske opreme SMART Notebook nadgradim v  SMART Learning Suite?

2. Na prosojnici programske opreme se mi je pojavil vodni žig. Kaj naj naredim?

3. Koliko aktivacij programske opreme prejmem ob nakupu licenčnega ključa?

4. Ali lahko pripravljam gradiva v SMART Learning Suite programski opremi tudi od doma?

5. Ali ob nakupu SMART interaktivne naprave prejmem tudi programsko opremo SMART Learning Suite?

6. Kako upravljam svojo naročnino na SMART Learning Suite?

7. Katere operacijske sisteme podpira programska oprema?

8. Katere jezike podpira programska oprema?

10. Ali za uporabo programa SMART Learning Suite potrebujem interaktivni zaslon SMART?

11. Ali katere funkcije, ki jih omogoča SMART Learning Suite ne delujejo v SMART Notebook predvajalniku, ki je nameščen na interaktivnem zaslonu?

12. Ali lahko dostopam do svojih podatkov na portalu SMART Software?

13. Kaj je SMART račun? Kdaj se moram prijaviti z njim?

14. Ali je programska oprema SMART Notebook basic brezplačna?

15. Kaj je razlika med različicama programske opreme SMART Learning Suite in SMART Notebook osnovne različice?

16. Kako si naložim brezplačno SMART Notebook osnovno različico?

17. Kako si naložim  SMART Learning Suite razširjeno različico?

18. Lahko programsko opremo SMART Learning Suite preizkusim preden se odločim za nakup?

19. Kaj se zgodi s programsko opremo SMART Learning Suite po poteku 45 dnevnega poskusnega obdobja?

20. Imam pripravljen .pdf (.ppt, .doc, .docx). Ali lahko prenesem/uvozim datoteko v Notebook ali je potrebno gradivo narediti od samega začetka?

21. Ali se programska oprema posodobi sama?

2. Strojna oprema

1. Interaktivni zaslon SMART Board se mi ne prižge, kaj lahko storim?

2. Lučka za napajanje sveti, na interaktivnem zaslonu SMART Board pa ni slike. Kaj lahko storim?

3. Na interaktivni zaslon je priključen računalnik, na zaslonu pa se prikaže samo sporočilo naj povežem računalnik v zaslon. Kaj lahko storim?

4. Zaslon se ne odziva na dotik ali pisanje s pisalom. Kaj lahko storim?

5. Zaslon se občasno ne odziva na dotik. Ko se dotaknem zaslona se kazalec pokaže na drugem mestu. Kaj lahko storim?

6. Zaslon se odziva na dotik, vendar ne na pisanje s pisalom. Kaj lahko storim?

7. Slika na interaktivnem zaslonu je popačena oz. so na zaslonu linije, zaslon utripa ali je slika zatemenjena. Kaj lahko storim?

8. Slika na interaktivnem zaslonu ne zapolni celotnega zaslona. Kaj lahko storim?

9. Iz zvočnikov na interaktivnem zaslonu ne prihaja zvok/glasnost je slaba/zvok je popačen ali zadušen. Kaj lahko storim?

10. Na interaktivni tabli ni projicirane slike ali pa se prikaže sporočilo »No Input« (Ni vhodne naprave). Kaj lahko storim?

11. Projicirana slika na interaktivni tabli je zabrisana, prevelika ali pa ne zapolni celotne površine interaktivne table. Kaj lahko storim?

12.
Dotik na interaktivni tabli ni natančen. Kazalec se ne pojavi neposredno pod prstom. Ko pišem po interaktivni površini, je pisava malo oddaljena od peresa. Kaj lahko storim?
 

13. V ikoni programske opreme SMART se pojavi majhen rdeč križec. Kaj lahko storim?

14. Na interaktivnem zaslonu SMART se mi pojavi možnost vpisa. S katerim računom se moram vpisati?