+386 (0)2 828 00 54    |    podpora@iucitelj.si
SMART lab® je del SMART Notebooka® in učiteljem ponuja hitro ter enostavno ustvarjanje aktivnosti, ki temeljijo na igrifikaciji. Tako motivirajo in vključijo učence/dijake, ki lahko tudi individualno sodelujejo na svojih napravah. Pri tem se neskončno zabavajo in ne zavedajo, koliko so se pri tem naučili. Pripravljene aktivnosti so zelo primerne za uvodno motivacijo in utrjevanje snovi, ki jih lahko pripravite v zelo kratkem času.

Predloge za kreiranje aktivnosti

Shout it Out!
Shout it Out! je dejavnost, ki omogoča uporabo mobilnih naprav pri razpravi med učitelji in učenci oz. dijaki. Pri tem lahko le ti odgovore z besedilom ali slikami razvrščajo naključno ali po kategorijah. Aktivnost je zelo uporabna tudi za brainstorming oz. možgansko viharjenje in iskanje idej.

Monster Quiz
Monster Quiz je kviz napredovanja z različnimi tipi vprašanj, ki omogoča uporabo mobilnih naprav. Sodelujoči se poleg tekmovanja učijo timskega dela. Z odgovarjanjem na vprašanja na različnih mobilnih napravah le ti pripomorejo, da se pošast, ki predstavlja njihovo skupino, izvali.

Super Sort
Aktivnost Super Sort uči razvrstitve in združevanja elementov. V aktivnosti sodelujoči razvrščajo predmete v dve kategoriji. Na primer samostalniki in glagoli, sesalci in plazilci itn.

Fill in the Blanks
Fill in the Blanks je zabavna aktivnost, pri kateri sodelujoči v prazne okvirčke, ki jih je določil učitelj, povlečejo manjkajoče besede ali številke.

Game Show
Game Show je kviz, ki je popestren z zabavnimi elementi, kot so kolo sreče in različnimi jockerji.

Rank Order
V aktivnosti Rank Order sodelujoči razvrščajo elemente po ustreznem vrst­nem redu in se pri tem seznanijo s primerjavo le teh.

Match ‘Em Up!
Match ‘Em Up! je aktivnost ujemanja, ki uči pomnjenja in korespondenco med postavkami. Aktivnost je popestrena z različnimi elementi igre (gum­bi, časovnik in naključni izbiralec).

Speedup
Speedup je kviz v obliki dirke, pri katerem se sodelujoči s pravilnimi odgovori na zastavljena vprašanja premikajo naprej. Igra je popestrena z merjenjem časa, tako da se morajo igralci potruditi, da čimprej odgovorijo na zastavljena vprašanja.

Label Reveal
Aktivnost Label Reveal je odličen način, da učenci/dijaki globlje razvijejo razumevanje sistemov in njihove komponente. Aktivnost temelji na spominu in dedukciji.

Flip Out
Flip Out so obojestranske karte, ki jih lahko učitelji uporabijo za uvodno mo­tivacijo, ponavljanje itn.